vineri, 2 decembrie 2011

Begining of the end

        Pentru inceput am vrea sa ne prezentam. Pe mine ma cheama Gabriela, dar mi se spune Skilly, am 13 ani, ascult muzica rock/punk si locuiesc in Zalau impreuna cu Ally, fata care imparte acest blog cu mine. Porecla ei vine de la Alexandra, sa nu o confundam cu Alina, este o prietena adevarata si asculta si ea Rock, este de o varsta cu mine si putin mai scunda. Ne palce sa ne distram si sa ne enervam una pe alta :">.
       Am facut acest blog cu scopul de a ne expune opinia in legatura cu diverse lucruri. In curand o sa ne postam si filmulete pe YouTube si speram sa ne sprijiniti. Enjoy <3

3 comentarii:

  1. Abia astept sa va vad pe Youtube. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-mi spuenti cand incarcati videoclip, abai astept sa va vad cum aratati fetelor. P.S: Sa fiti naturale, si va ador <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim :o3, si o sa fim cat putem de naturale <3

    RăspundețiȘtergere