marți, 10 ianuarie 2012

What You Want

Heiii, si bine v-am gasit again :). In aceasta postare vreau neaparat sa mentionez un citat de la o prietena care mi l-a trimis. "Esti manelist? Nu esti in stare sa legi 2 cuvinte? Idolul tau este un tip cu 2 clase ? Te-ai saturat de titluri de maimuta? Iti cumperi numai haine Dulci & Cabanna si adidasi Mike [Nike] din bazar? Esti mai prost decat prevede legea? Dansezi ca un babuin cand vede banane? NU rata ocazia si toarna-ti benzina in cap.. de restu ne ocupam noi.." Si uit ceva de care mi-a atras atentia acea persoana, sa-i mentinez numele, asa ca, Roxana Miclea e "autoarea" acestui citat [nu e autoarea, doar ca ea l-a gasit :"3]. Sia cum sa spunem cateva lucruri despre ea [la cererea ei, desigur]: Este foarte de treaba si imi place ca s-a lasat de manelele ei.
Pentru astazi, ne-am gandit sa va dedicam o melodie, care, dupa cum spune Bloody [Ally] e melodia ei de suflet <3. Sper sa va placa. :)


Eu una, am cautat pe Youtube episoade din Adventure Time si am gasit un videoclip care ma amuza foarte tare. Si nu vreau sa aud mesaje de la voi gen "Maturizeaza-te!", adica serios, am doar 13 ani si vreau sa-mi traiesc viata cat timp sunt pe pamant, nu vreau sa ma port ca si un adult, so, sper sa va amuze cainele Jake. :)


Sper sa va placa ce facem noi aici si daca aveti sugesti, intrebari sau o problema in legatura cu ce facem ne puteti spune printr-un cometariu la aceasta postare sau printr-un mail la adresele de messenger, hiperactivechild_of_dark si black.gallows.




2 comentarii: