vineri, 24 februarie 2012

Prieteni.

Heiii, scuze ca nu am mai scris de mult pentu voi, si da, eu cu Ally ne-am cam certat :|, whatever, nu asta conteaza, paiii, eu cat timp am lipsit am fost la o petrecere si am terminat o carte :>. Poate o sa va pun si poze de la petrecere, dar va anunt, noi nu suntem fotomodele, deci, sa nu ne criticati prea mult.
Astazi e Dragobetele, la romani, eu oricum, sarbatoresc doar Valentine's Day.
Asa, intrebarea pentru astazi: "Daca cineva s-ar folosi de tine doar ca prieteni ei/lui sunt plecati, ce ai face?"
Sper sa primim raspunsurile, pe mine poate o sa ma ajute :o3. Astept raspunsurile in comentariu. Poate ideea de a face un vlog cu Ally s-a cam stins, deci, daca aveti ceva propuneri, sa va facem un film de prezentare cu noi, mai multe teste, etc., ne puteti spune >.<.
Melodia pentru astazi e de la Bullet for My Valentine - Tears Dont Fall
Cu aceasta melodie ma consolez eu, nu si cu videoclipul, nu pot sa spun ca traiesc cea mai roz perioada din viata mea V"V.


P.S: Sper ca voi sa aveti parte de prieteni adevarati! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu