duminică, 15 aprilie 2012

Forumuri.

Hristos a Inviat! Astazi as vrea sa vorbim despre forumuri. Eu de obicei stau pe Teenage Dream. Este un forum dedicat adolescentei unde poti sa joci jocuri, sa-ti faci teste amuzante, chiar sa-ti cumperi jucarii din mall si acum recent, se joaca foarte mult RPG (Role Playing Game). As vrea sa va spun ca este foarte tare pe forumul acesta si as vrea sa vina mai multi membrii. Va asteptam cu mare drag >:D<
Asa, acum as vrea sa vorbim despre Pasti... Oul meu a fost campionul :>. Voi cum va petreceti Pastile de obicei? Eu de exemplu ieri nu am fost la Slujba de Inviere -rusine mie! :'3- dar azi am mancat pasti -prescura cu vin- si am ciocnit ouale, oul meu le-a spart ouale celorlalti. As vrea sa va aud cum v-ati petrecut voi Pastile anul acesta. =^.^=
Astazi nu o sa va pun nici o melodie pentru ca nu am gasit pe tema Pastilor, deci ne pare rau. :'3

P.S: Va asteptam pe forum si speram ca o sa avem membrii noi, cam atat pentru azi. =^.^=

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu