joi, 29 martie 2012

=^.^=

Heii! <3 Fac aceasta postare pentru ca urmeaza sa facem videoclipul de introducere acre va fi cu totul special. Eu sper ca o sa iasa cum mi-am propus si ca o sa va placa si voua. Momentan, pe mine ma preocupa numele. Nu am idee cum sa fie. Daca aveti ceva sugesti pentru nume, videoclipuri, postari, etc. puteti sa ne scrieti la adresele de mai sus -mentionate sub Banner- sau printr-un comentariu.
As vrea sa va intreb cum vi se pare noul stil al blogului nostru, Ally spune ca e prea colorat :-?. Daca nu va place lasati un comentariu cu ce ati vrea sa schimbam -ex: sa fie mai negru, alt banner, fundalul altcumva, etc.-.
Paiiii, cam atat a fost pentru azi. Ziua de asi cred ca a fost cea mai rea zi. EVER! V.V
Deci, postarile mele se diferentiaza de ale lui Ally datorita:
1. Ally face Playlist-uri :>
2. Eu le fac mai lung :">
3. Ma puteti recunoaste din =^.^= ; ^.^ ; V.V, etc.
4. Eu pun videoclipuri in postari ; si intrebari :D

P.S: Dupa ce facem vlogul - introducerea + 1 episod- o sa organizam ceva concursuri cu permii =^.^=, soooo, stay chill! >:)

Melodia pentru azi:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu