vineri, 30 martie 2012

V.V

Fac aceasta postare urgenta pentru ca  ziua de azi e si mai rea decat cea de ieri. :(. Dedic aceasta postare Roxanei Miclea si sper ca o sa se opreasca din plans. Deciii, poat doar sa-ti trimit asta:
"Nu contrazice voia sorţii
Şi nu sfida stihiile!
Aşa fu scris: cei morţi cu morţii,
Iară cei vii cu... viile
                                     de Păstorel Teodoreanu

Sper ca aceasta postare sa iti aduca aminte ca tu nu esti singura, chiar daca crezi asta, ne ai pe noi, deiii, nu uita, daca ai ceva pe suflet, descarcate la mine :D

I hope you will be happy to see it! =^.^=.


P.S: Pana data viitoare, cred ca o sa terminam videoclipul, sau poate ca nu...
      Oricum, ne intalnim cu o alta postare >:D<
Skilly

2 comentarii:

  1. mersi foarte mult >:D<...voi tine cont de gestul tau minunat care mi`a readus zambetul pe buze stiind ca am prietni ca tine la bine si la greu!>:D< Si da...m`am oprit din plans, mi`am dat seama ca nu pot intoarce timpul plangand. Multumesc inca o data pentru tot ce ai facut pentru mine:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricand pentru tine :* >:D<

    RăspundețiȘtergere