joi, 15 martie 2012

Dreams!

Heiiii, am revenit cu o noua postare. De data aceasta am mai mult timp la dispozitie asa ca am ales sa vorbim despre "vise/cosmaruri". As vrea sa stiu care a fost cel mai "frumos" vis si cel care a fost cel mai groaznic :-"
EXme: Cel mai frumos: :-? Ca am ajuns un star rock =]].
          Cel mai urat: Eram cu prietenii si cu niste colegi si am intrat intr-un tunel si nu stiu cine a descoperit o "usa". Apoi am intrat in "incaperea" aceea si era o femeia alba, daca tin bine minte. Mai incolo nu vreau sa va vorbesc :">. P.S: Daca vrei sa
Astept raspunsurile voastre in comentarii si sper ca o sa raspunda cineva sa nu pun intrebari pentru nimieni =]] :">.
Decii, videoclipul de azi e:

 Si cred ca o sa facem cat de curand "vlogul" acela. Daca nu imi gasesc alt partener daca cu Ally nu merge, desi sper mult ca o sa ne apucam serios de treaba asta si ca o sa facem odata minunea aceea. Deja m-am gandit sa avem "un videoclip de introducere" pentru fiecare videoclip. Suna cam ciudat dar nu stiu cum sa va explic. Sper ca daca o sa-l punem in functiune o sa intelegeti ce am vrut sa va spun mai sus =^.^=.
Ne revedem data viitoare cu o noua intrebare!.

P.S: Sugestiile si parerile la: 

- adresa de Yahoo Messenger: black.gallows@yahoo.com sau hiperactivechild_of_dark@yahoo.com
- pagina de Facebook: Kill The Manelist For Clean Up The World
- sau printr-un mesaj aici V jos printr-un comentariu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu