vineri, 1 iunie 2012

Back.

Păi am revenit cu postarea despre "părerile" de la piesa de teatru.

Aşa, în legătură cu piesa de teatru pe care am văzut-o luni, am să vă spun o multime de lucruri. Pentru început, vreau să evidentiez caracterul personajelor. Au jucat foarte bine, chiar excelent, parcă vizionam un film celebru… Piesa a avut toate lucrurile pe care le doream eu, a fost comedie combinată cu dramă –dupa părerea mea- care în unele momente a ţinut publicul în suspans, făcându-ne să ne gândim la ce urmează înainte de a termina ce a avut de spus unul dintre personaje.
Chiar merită sa mergi la o piesa ca aceasta, cu actori ca acestia, sper că o să mai am ocazia să văd asa ceva în orăşelul nostru mic. 
Lăsând acestea deoparte, azi e ziua copilului, deci La Multi Ani tuturor copiilor!
Am fost ieri la Alexandra şi am făcut multe accesorii din lucruri reciclabile. Am şi filmat aproape tot ce am făcut, deci, poate o să apară şi un videoclip. Poze sigur o să punem după ce terminăm ce ne-am plănuit. Luni ne vedem pentru o nouă zi creativă, dacă aveti idee de ce am putea face din lucruri reciclabile ne puteţi spune.
Videoclipul de prezentare nu cred că o să-l mai filmăm, cine ştie, se mai fac schimbării în vietile noastre şi noi ne-am cam îndepărtat ca prietene, nu am mai vorbit de aproape o săptămână, oricum, plănuiesc să fac o colaborare cu altcineva, şi dacă ieşe, o să continuam. 
Cam atât pentru azi, nu uitati să vă Abonati si sa ne dati un Share va rog. Multumim anticipat!

~ Skilly & Ally =^.^=

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu